Friday, March 22, 2013

sakit hati tahap kritikal

salam..bro..u should know that aku dh remove kamu berdua dpd friend list fb aku...bukan aku benci atau ingin memutuskan silaturrahim,tp sbb aku nk mnghindarkan diriku dpd menyumpah seranah trhadap kamu berdua..sbb slh sorang dpd kamu aq set kn sbgai close fren aku,so,tiap kali kamu like,komen atau buat status msti naik d noti aku...so...aku pn scara otomatiknya akn trtgk lh nma dia tu..boleh dikatakan tiap2 hari kau like status dia...dah kau tau dia tu tunangan org,knapa msti kau duk buat trhegeh2 sgt...tunang kau??kau buat bodoh saja kan...pasai pa?sbb tunang kau jahil sgt ka?ingtlh bro,xsmua org perfect..kau ingt dia tu prfect sgt ka?Tuhan saja yg tau org tu baik ke x..kita boleh sorokkn kejahatan kita dgn mnnjukkn yg kita ni baik kn...n..1 lg..kalau dia baik sgt,knapa dia bnyk tag nma lelaki dpd pmpuan dlm fb dia tu...dia xde kwn pmpuan yg dia nk dakwah ke?aq ni pn jahil lg,awat x tag aku...em..tulah..aku tegaskan skali lg,nk brubah bukan mcm tu...dgn like2 status org alim,dan org alim tu sorang je ke dlm frendlist ang?prmpuan pulak tu...haaa...xpasal2 dia jd sama je dgn kami2 yg x brapa nk alim ni.....dan aku pn tlh mlakukn lh prkara itu sbb aku serabut...fokus stdy lg bagus dpd tgk nama ang tu...myampah lh bhai...waittt..tunang dia tu xde prasaan ke tgk ang dgn dia duk like2 sama sndri tu...pikirlh prasaan org lain jugak...tolong kesian kt org boleh?..kalau x boleh brubah scara mndadak,ubah pelan2 lh weyy...myakitkn org lain dgn sikapmu jg buat tmbah dosamu juga...dh tau org x suka tp ttp buat jg...haaa...ambik2,aku bls balik....puiiii..
dan juga aku dh makin x prcya dgn prkataan iwmy tu..layan org lain boleh tp bff sndri buat bodoh saja..wlaupun buat masa sekarang hati ini blum dibuka utk org lain tp akan ku try menerima org lain jg..tp bkn sekarang sbb sekarang masih ada sikit2 prasaan syg tu,bila dh hilang spenuhnya,aknku brbuat begitu...btw...tq sbb prbuatanmu dgn dia mmbuatknku makin hilang prasaan trhdpmu...baik sungguh dia sbb ada di sisimu selalu..bukan spt ku ini...kan..so...doaku ialah semoga berbahagialah...ingat yaa...kamu yg buang aku..bnyk kali sudah buang aku dan kutip balik...tp sekarang aku bukan sampah lagi...tp aku ialah tong sampah....hohoho...
Facebook

No comments:

Post a Comment