Friday, March 22, 2013

dibuang

sesungguhnya sangat susah nak melupakan....berat nak meninggalkan..sakit nak hilangkan...tapi bila diri ni rasa terbuang...lebih baik mengalah...lebih baik berundur....sampai bila nak menangis hari2 sbb sakit hati...hidup kena teruskan....sesungguhnya mak lah tmpat mngadu....macam2 cara dh buat utk mnyibukkan dan menggembirakan diri ini...beratus dh duit habis juga utk menyenangkan hati ini...tapi...masih rasa kosong...sedikit demi sedikit aku mulai sedar bahawa kerana kejahilanku aku dibuang sebegini...memang...memang aku x sesuai untuk dirimu....kamu org baik...aku org tidak baik...dia juga org baik....yeeee...aku makin tersasar..makin bebas bergaul...makin lupa soal hukum halal haram...dulu,kamu ada utk menegurku...tp,sekarang,kamu sibuk mengejar dia tanpa sedikit pun toleh kebelakang....aku sakit,aku lemas,tapi dimana kamu,bila aku memerlukan kamu,kamu sibuk dgn duniamu...betul kata orang,kamu tiada masa utk menegurku,utk bersamaku,dan satu hari,aku juga tiada masa untuk menyayangimu seperti dulu.....teruskan perjuanganmu...kamu agak penting diri...bukan diajak utk sama berjuang ttp ditinggalkan....terima kasih utk semua itu...selepas apa yg kamu lakukan padaku..kamu lari mcm itu saja..aku mengalah..tiada lagi namamu dalam hidupku....sekali kamu buang,selamanya aku rasa terbuang....sekian..
Facebook

No comments:

Post a Comment