Saturday, October 31, 2015

Konvo VS Karisma

sibuk nauuuuu....minggu konvo kt sini aku scara tak sngaja jd sbhagain dri team studio gambar zumar pictures...keja cashier/promoter tetap kt situ..gaji lumayan gak r utk student mcm aku ni....sumpah best gila...smua crew sporting2 dan gila2....mmg syok...dari awal pg smpai mlm aku duk situ keja duk gelak je ngn depa ni....lastday p mkn kt dgreen...ok la mknan dia...best gak r...inshaAllah next job klau depa pnggil cnfirm join...!!!

tp kan...dlm pd masa yg sama sbnarnya aku agak trkilan la sbb x join karisma kli ni...nk join cemana dh bukan bdk uitm dh kn...huhuhuhu...sedihhhhh oiiii...dhla aku ni offer dri nk duk sana tp xde org pn trima...sedih lg double up...so...at the end of the karisma jela sempat comeback...dptla jumpa geng2 yg xboleh move on dri merbok...nisa,fini,dosyi,danial,asamri,intan,iffat,ijat,sheikh,ayiekun,am,cik faizal,cik manan,abgman,sir lan,kaknot n my coach abgyat...

back to normal days la pulok...sibuk lg nnti....:)
Facebook

No comments:

Post a Comment