Tuesday, September 29, 2015

Gatal tgn nk menulis balik.

29/9/2015…dah dua ribu lima belas weiiii..since aku kluar dari berblog…but then aku brsyukur sbb aku msh ingat password…so…almost a year…dan lots of thing happen kt aku….aku? em. Officially dh grade 1st dgree. Masih bujang. Single. Belum tunang ataupun kawin. Dan masih belajar. Alhamdulilah aku dikurniakan kerajinan utk meneruskan pelajaran d peringkat master. Mcm xpcya woi. Hahaha. Knp yer tiba2 rasa nk menulis. Pdhal life as a master student ni dia pnya taff tu lain mcm. Sgt brbeza dri dlu. Kalau dlu study utk exam je tp master ni study mcm utk kita smpaikan ilmu kt org lain balik…so..mmg kna btul2 fhm…hmmmm..aku dh ada 3 anak sdara..hewhew..3 org oiiii…dari xde lngsung buka2 blog trus ckp ada 3 org…my frst niece ni nma dia Naura ank abglong..bru setahun lbh..bru bljar nk ckp..bila org ckp burung mna burung..dia pn smbung kukuuu..bila nyanyi baba black sheep have u any wool..dia pn smbung yes sir yes sir…and the thng tht buat aku smile psal niece aku yg comel sorg ni,bila aku pnggil sepupu dia hanaa…dia pn bunyi la ‘hana’. Yesss…dia cpt bljar…Nuara ni dia baru je jd kakak…adik dia Afeef..lhir awal bln ni..pastu abangcik aku pn dpt anak prmpuan yg dinamakan Hana…lahir smnggu slps Afeef lhir…smua comel2..dan aku rasa sgt mrindui mreka wlaupn tgk pn dlm gmbr je…
Pasal relationship aku dlu tu smua dh officially brakhir…em..dh xde jdoh…brcinta brthn2 pn dh kalau Allah ckp ‘kun fayakun’…emm..dan ex aku pn dh bhgia dgn org baru..so..xpelah..kita doakan mreka bhgia slmanya..aminnn…yg lpas usah dikenang..dri prstiwa itu aku pn konon2nya dh insaf la kn…tp btul la org ckp,akan ada 1 masa smpai kita dh xtrfikir pn soal kapel2 ni…ok..stop it….heee….come on laaa..dh 2015 kot…kapel wtpa..kawin trus ok…just joking gais…
Honestly aku rasa kn mcm nk jd author je..tp bkn nk tlis novel,cerpen,drama,research,kes study…tp more towards benda2 motivasi…can i? boleh ke aku ni jd pnulis motivasi sdgkn dir sndri ni kdg2 je rsa motivate utk bljar ke,struggle dlm life ke…hikhik…tp x slh kn mncuba….

And this is my blog  and all the content is about me. Nanti aku coret2 lg. See u soon. Nah,aku x private dh. J
Facebook

No comments:

Post a Comment