Sunday, May 12, 2013

selamat hari ibu...MA..

aku copy paste aku punya status fb harini....1st time tulis pnjng cenggini....

hari-hari hari ibu..tp hari ini hari tulis ucapan...wajib menyayanginya..
.
dia yang menyayangi kita setiap saat. .dia yang merasakan kesakitan melahirkan kita. .dia yang sanggup bersusah payah untuk kita. .dia yang paling banyak bersabar dgn perangai kita. .dia yang ada ketika kita dalam kesusahan. .dia yang tidak pernah putus2 mendoakan kita. .dia yang sanggup menerima kita seadanya. .dia yang sanggup mendengar segala masalah kita. .dia yang ada ketika kita dalam kesusahan. .
ma..rindu..terima kasih atas segalanya..terima kasih sebab banyak bersabar..terima kasih kerana melahirkan...terima kasih kerana mengasuh..terima kasih untuk susu yang diberikan..terima kasih kerana tidak pernah jijik dgn najis2 kami..terima kasih untuk didikan ilmu agama..terima kasih untuk solat yang diajar..terima kasih sbb x pernah merungut..terima kasih sbb sentiasa ada ketika kami ada masalah..terima kasih sbb selalu backup kami...terima kasih sbb sanggup tidak makan,tidak tidur dan berjaga untuk kami...terima kasih atas belaian kasihmu..terima kasih untuk SABAR,SABAR dan SABAR dengan kami..terima kasih kerana menjaga air matamu untuk syurga kami..terima kasih kerana selalu menemani kami..terima kasih untuk perjuanganmu terhadap kami..terima kasih atas segalanya..
.
ma..rindu..minta maaf atas segalanya..minta maaf andai ada mengguris hati...minta maaf andai membelakangimu..minta maaf kiranya kami tidak menghiburkanmu..minta maaf jika kami lalai dlm mengingatimu...minta maaf jika perbuatan kami menyebabkanmu mendpt dosa..minta maaf jika kami terkasar bahasa..minta maaf andai kami tidak cukup amal ibadat..minta maaf jika kami membuat kamu letih dan mengah dgn kami..minta maaf andai sering protes keputusanmu..minta maaf jika tidak menolong mu..minta maaf banyak2..kami manusia biasa yang tidak sempurna..
.
ma..rindu..in sha Allah..kami tidak melupakanmu..in sha Allah kami mementingkanmu lebih dari segalanya..in sha Allah dalam doa kami ada namamu..in sha Allah kami tidak lalai..in sha Allah kami jauhi perkara2 yg boleh menambahkan dosamu..in sha Allah kami menjagamu sebaik kamu menjaga kami dari mula2 kami bertapak dalam rahimmu..in sha Allah..kasih sayang kami padamu tidak akan luntur..IN SHA ALLAH..
.
ma..kami bangga jadi anak ma..walaupun kita tidak la sehebat org lain dan tidak lh dlm golongn berada..tp kami bangga sbb kami mampu mmbsar dgn sempurna..kami tidak meminta kebendaan..kami yakin kami cukup kasih sayang dpd 2 2 ibubapa..dgn kasih sayangmu,kami tahu membezakan yang baik dan yang buruk..Alhamdulillah..kami tidak terjebak dgn bnda2 yg tidak baik..
.
terima kasih Allah kerana mengurniakan ma yg hebat seperti WAN ROHANI BT WAN SALLEH ini..
.
ALLAHUMAGHFIRLIZUNUBIWALIWALIDAYYAWARHAMHUMAKAMARABBAYANISAGHIGHA..AMINN..
Facebook

No comments:

Post a Comment